štvrtok 23. februára 2012

Gosh Show Me Volume vs. Maybelline Falsies Black Drama Mascara

Dnes vám predstavím dve riasenky : Gosh Show me Volume Mascara (cca. 13€) a Maybelline The Falsies Black Drama Mascara (cca. 10€ )
Predtým než vôbec začnem o jednej z nich hovoriť podotknem že obe tieto maskary s kľudným svedomím odporúčam ďalej ! :) 


Začnem s riasenkou od Goshu kedže ju momentálne používam o niečo častejšie než tu od Maybelline.
Popis produktu : GOSH Show Me Volume Mascara,špirála pre výrazný objem rias s extra veľkým aplikátorom, ktorá dodá Vaším riasam výrazný objem. Čím viac vrstiev nanesiete, tým objemnejšie budú Vaše riasy pôsobiť.


Toto je podla mna velmi výstižný popis. žiadne zavádzanie ani podobne ... Naozaj má krásny hustý a velký aplikátor s ktorým sa aspon podla mna výborne a rýchlo narába. 
kuk :)
Teraz keď som vám sem pridala už aj fotku tak vidíte že je síce jednoduchý čo sa týka farieb , ale velmi efektný (aj keď každému sa páči niečo iné to je jasné). Mne osobne sa tento obal páči zo všetkých riaseniek čo mám doma najviac.
Naspät k popisu produktu. Spomína sa tam že čím viac vrstiev nanesiete tým objemnejšie budú riasy pôsobiť. Súhlas ! Myslím že nemusím pripominať že treba naniesť minimálne dve vrstvy , respektíve ja nanášam mascaru tak ,že si nou prechádzam po riasach tak dlho (to teraz znie ako keby si nanášam mascaru njaku pol hodinu :D) kým nedosiahnem želaný efekt. Väčšinou sa radí nechať zaschnuť prvú vrstvu , naniesť ďalšiu a tak ďalej , ale ja osobne nečakám kým mi zaschne. Ak si niekto myslí že si raz prejde cez riasy a bude mať neviem aký objem tak je na velkom omyle a správnu riasenku asi nikdy v živote nenájde, ale to len tak mimochodom :D
Riasenku mám 3mesiace a používam ju naozaj denne a nemám čo vytknúť. Nevyschla mi ani trošku , nelepí ani nič podobné. 
Swatch :

bez riasenky

s Gosh riasenkou

Dosť bolo a Gosh Show me Volume , prejdem k  ďalšej výbornej riasenke : Maybelline The Falsies Black Drama. 
Popis produktu :  Riasenka s efektom umelých rias. Exkluzívna formula s Pro-keratínom zdôrazňuje každú jednu riasu, vytvára instantný objem. Nová dokonale ohnutá kefka pre mierne vytočnie rias, až 3x väčší objem, predĺženie, zafarbenie aj tých najmenších rias - nerozmazáva sa. 
Má takú mierne prehnutú kefku vďaka k torej vznikne efekt predľžených rias- taktiež sa s nou veľmi dobre narába



A budem sa opakovať , vôbec mi to nevadí , pretože aj táto mascara spľňa to čo sľubuje. Teda , aby som nebola len pozitívna , tak pri tejto riasenke pridám aj taku malilinku kritiku. A to že síce slubuje že dodá instantný objem , s čím ale nemôžem na 100 percent súhlasiť. Vytvorí istý objem , to nepopieram a neviem či bude vidiet nejaký rozdiel medzi touto riasenkou a tou od Goshu , ale tá od Goshu dodáva o vela väčši objem než Maybelline Falsies. 
Zase na druhej strane , túto riasenku som si kúpila hlavne kvôli predľženiu rias a nie kvôli objemu.. Takže mne neprekáža že nespľňa oboje na sto percent.

Týmto som sa vlastne dostala k dôvodu prečo robím recenziu na dve riasenky naraz :)  Ja som totižto došla nato žeee , pamparataaaam : Ak chcete dosiahnúť efekt objemných a dlhých rias použite obe tieto riasenky naraz , slubujem naozaj to funguje. Ak chcem mať výnimočne krásne , objemné a dlhé riasy aplikujem najprv Maybelline Falsies a nato Gosh Volume a je to :) Super kombinácia. Ale aj každá sama o sebe je úžasna , to len pre velmi náročne slečny , alebo na špecialne príležitosti (ak si nechcete teda aplikovať umelé riasy-odporúčam túto kombináciu).

Swatch Maybelline Falsies Black Drama :

Maybelline riasenka


Týmto končím moju dnešnu recenziu ktorá bola venovaná týmto dvom výborním riasenkam.

Dúfam že sa vám páčila , poteším sa každému komentu :)

PS: Prosím dajte mi dole Páči sa mi to a pomôzte mi zviditeľniť môj blog , ďakujem :))   

Prajem krásny víkend ! Vaša Makeup and Fashionistka :)


9 komentárov:

  1. waaw! nádherne ti predĺžili riasy. To som ešte nevidela :)
    Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow!tú fialovú si pôjdem určite kúpiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :O Páni, nikdy by som nemyslela že riasenky urobia taký zázrak. Ja mám maybelline, ale červenú a som s ňou spokojná, no keď vidím, tieto dve tvoje, mám nutkanie ju vymeniť.Hlavne tá GOSH ma veľmi zaujala :)
    Ináč pekný log, sledujem ;)

    A ak by si mala náhodou čas, prosím nakukni na môj blog :)
    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tá od goshu vytvorí naozaj slušný objem :)
      a dakujem , idem pozrieť tvoj blog :)

      Odstrániť
  4. ty jo, obidve vyzeraju fantasticku a extrémne zväčiša objem. určite si jednu z nich kupim :) skvelý článok-

    OdpovedaťOdstrániť