sobota 11. februára 2012

High heels glamour

High heels glamour

H M racer back tank top
£5.99 - hm.com

KaufmanFranco stretchy pants
£317 - net-a-porter.com

Christian louboutin shoes
$945 - barneys.com

Christian Louboutin cross body shoulder bag
$1,495 - shopsavannahs.com

Urban Outfitters enamel earrings
$14 - urbanoutfitters.com

Mango oversized jewelry
£11 - mango.com






Toto bol môj úplne prvý set :) kombinácia zlatej a ciernej , samozrejme totálne nevhodne do momentalneho počasia a tiež by som si to neobliekla len tak do školy alebo podobne , ale možno na nejakú oslavu ? prečo nie :)




PS: Prosím dajte mi dole Páči sa mi to a pomôzte mi zviditeľniť môj blog , ďakujem :)) 

2 komentáre:

  1. no do tohohle počasí na prd, ale jinak super na léto

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ráda moc černozlatou kombinaci... :-)

    OdpovedaťOdstrániť