štvrtok 1. marca 2012

Inspiration for Spring/Summer-Blazer

Aj ked je ešte stále február a aj celkom zima , viem že väčšina z vás sa už asi teší minimálne na jar. Ja osobne zimu milujem a moc mi teda nevadí že sú vonku mínusové teploty :D
Napriek tomu som sa rozhodla pre InspirationOfTheDay (IOTD). Proste sa mi veľmi páčia blazery a niekoľko ích aj vlastním. Myslím si že vedia dodať outfitom neuveriteľný šmrnc a teraz ....
Picture time ! <3



Tak čo hovoríte , páči sa vám tento trend ? Vlastníte nejaký blazer alebo chceli by ste ? S čím ho najradšej kombinujete : šaty , shortky , sukne ... ? Komentujte :)

PS: Prosím dajte mi dole Páči sa mi to a pomôzte mi zviditeľniť môj blog , ďakujem :))  

2 komentáre:

  1. Krásná inspirace!:-) Máš to tu pěkné určitě tu nejsem naposled:-) Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. brala by som takých blejzrov milióny, najlepšie sa mi kombinujú so šatami a nohavicami9 vysoké opätky! :)

    OdpovedaťOdstrániť